reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzka Melnová

Zuzka Melnová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som normálny človek, ktorý si žije svoj relatívne normálny život. Zoznam autorových rubrík:  BasnickujemSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Len tak ...

Zuzka Melnová

Len tak ...

Prečo vždy keď ťa stretnem, som totálne mimo? Prečo vždy, keď ťa nestretnem cítim sa akoby mi niekto niečo sľúbil ale nedodržal to?

  • 11. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 791x
  • 1
Blader

Zuzka Melnová

Blader

Skateri, bladeri, bikeri - to su všetko na prvý pohľad drsný chlapci, ale...

  • 17. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 636x
  • 2
Telepati

Zuzka Melnová

Telepati

Telepati sú ľudia, ktorý vedia čítať myšlienky druhých ľudí. Je to samozrejme fikcia, lebo čítať myšlienky nedokáže nikto. Ak sa vám stane, že niekto presne vie, čo ste v danej chvíli chceli povedať, nebojte as nejde o telepata, ale len o človeka ktorý vás veľmi dobre pozná. Ak nie, tak je o to lepším znalcom pováh a veľmi dobrým psychológom. Aspoň toto som si veľmi dlho myslela aj ja, až kým...

  • 19. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 612x
  • 1
Dnes

Zuzka Melnová

Dnes

Je pravda, že je dnes ťažšie nájsť si partnera ako to bolo v minulosti? Prečo je dnes toľko slobodných - tzv. singles (nie je lepšie použiť výraz lonelys?)

  • 15. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 623x
  • 7
A začína nám víkend

Zuzka Melnová

A začína nám víkend

Dnes je piatok. Zase sa blíži víkned a ja sa teším ako si oddýchnem.

  • 11. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 559x
  • 0
reklama
Fanúšik

Zuzka Melnová

Fanúšik

Včera som bola s mojou "malou" sestrou na hokeji. Moja "malá" sestra je inak veľmi slušné a tiché dievča, ale čo vie s nej urobiť jeden hokejový zápas. No amen-tma.

  • 6. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 590x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu