reklama

Telepati

Telepati sú ľudia, ktorý vedia čítať myšlienky druhých ľudí. Je to samozrejme fikcia, lebo čítať myšlienky nedokáže nikto. Ak sa vám stane, že niekto presne vie, čo ste v danej chvíli chceli povedať, nebojte as nejde o telepata, ale len o človeka ktorý vás veľmi dobre pozná. Ak nie, tak je o to lepším znalcom pováh a veľmi dobrým psychológom. Aspoň toto som si veľmi dlho myslela aj ja, až kým...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Začala som veriť v telepatov. Dokonca v takých, ktorý svje umenie (áno, telepatia je predsa druh umenia) robia na diaľku. A neveriliby ste kto sú títo telepati. Pre niektorých z vás to bude nepochopiteľné, ale ja som sa s nimi stretla dokonca na Slovensku. No aby som to skrátila, sú to slovenský športoví komentátori, presnejšie hokejoví komentátori v iste nemenovanej televízii vysielajúcej hokejové prenosy. Všetko sa to začalo tým, že sme si s mojou malou sestrou povedali, že ušetríme a nepojdeme na hokej na štadión, ktorý máme hned za rohom, ale pozrieme si to v telke. Kedže už začínalo byť teplejšie, ale ešte stále nám v dome kúrili, otvorili sme si okno. Ako tak sledujeme zápas a samé pre seba komentujeme výkony hráčov, zrazu len počujem, ako komentátor zopakoval presne mnou vypovedané slová. Zasmejeme sa, no čo stáva sa. Hra pokračuje, a jeden z obrancov strieľa gól. "Krásna delovka od modrej" zareagujem pohotovo na situáciu. Na moje prekvapenie (a teda o niečo menej pohotovo) použije presne totno slovný zvrat aj ujo komentátor. To už nieje sranda, radšej sme hneď zavreli okno, nech nás nepočujú. Vyzeralo to, že problém je vyriešený.Ale omyl. O niekoľko dní neskôr sa hral další zápas, tentokrát v inom meste. No už nás nebudú počuť, ani keby čo, smejeme sa, keď zapíname televízor. Ale čo to, situácia sa opakuje. Jeden s hráčov súpera škaredo narazil našeho hráča o mantinel. "tak toto čo má byť" rozčuľujem sa. Zrazu počujem hlas komentátora, ktorý opakuje každé moje slovo. Zastavím prúd nadávok na súperovho obrancu, a dívam sa vyplašene na sestru. Tak toto snáď nie. Oni nás počujú aj tam? So zatvoreným oknom? Začali sa majstrovstvá sveta. Moja malá sestra a ja, ako správne hokejové fanynky nevynecháme ani jeden zápas. Ešte pred začatím si spomíname na tie ich telepatické schopnosti, ale dúfame, že cez štátnu hranicu, hoci sme už v EU, sa myšlienky až tak ľahko nedostanú. A čo myslíte? No zase omyl. Ešte sa zápas ani poriadne nezačal. Dvaja hráči na buly. Pohľad kamery zhora ukazuje čísla hráčov zohnutých nad pukom. Za nás je to 33. Som v hokeji menej zbehlá ako maoj amlá sestra, tak sa pýtam, že kto je tá 33. Skôr ako moja malá sestra stihne čokoľvek povedať ozve sa komentátor a zahlási "Peter Pucher na buly". Tak teda, čo je veľ, to je veľa. Ste predsa v inom štáte, my máme zatvorené okno (to pre istotu) a vy si dovoľujete takto odpovedať na moje otázky? Tak a máme vás, odhalili sme vás, už to o vás vieme, a teraz už to budú vedieť všetci. Ste TELEPATI.Dúfam, že toto verejné odhalenie, mi nejako neuškodí, ale už nemôžem mlčať dalej.Pravda je predsa dôležitejšia, ako moje bezpečie. Ak sa mi teda niečo stane, budete všetci vedieť, že za to môžu slovenskí hokejoví komentátori - naši slovenskí telepati.

Zuzka Melnová

Zuzka Melnová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som normálny človek, ktorý si žije svoj relatívne normálny život. Zoznam autorových rubrík:  BasnickujemSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu